Flytten Mars 2010

Jaha nu e  man mitt uppe i en flytt samtidigt som man självklart fick ett jobb..

Jobbar på Didrikssons nu under vecka 7-12 sen får man se hur länge det blir efter det
De verkar inte veta exakt om vi hinner med allt...

Flytten går jätte bra, på väg att bli Dalsjöforsare för alla som inte vet om det än
Flyttar ihop med Daniel och blir nu SAMBO vilket är stort för oss både men ser framemot det
Har ju som sagt bott där mer eller mindre sen vi blev tillsammmans så...

Då jag lagt ner ordet FB ska jag nu försöka uppdatera denna istället lite mer så alla ser vad som händer med mig
Hoppas att ngn läser vad jag gör annars lägger jag säkert ner denna igen ;=)

Är det ngn  som vet ngn som behöver en go arbetare inom lager, kontor, affär, kundservice eller bara en vanlig extra arbetare för stunden eller ngt liknande så hojta till här eller på min mail [email protected]
Alltid välkommet behöver ett lite längre varaktigt jobb nu känner jag...

Nej dags att fortsätta med alla sakerna i lägenheten
Blir en runda tilll tippen också senare
Det ska bli kul ;=)

Ha det bra
Kram Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0