tankar och funderingar......

jag måste få skriva av mig
Hoppas att jag inte sårar ngn med detta men det vet man inte innan efteråt
Vet att facebook inte är det bästa stället men får duga idag
Den som det berör kommer ju läsa det...

Vet att man inte kan få saker ogjorda
Varken bra eller dåliga saker
Men vissa saker ångrar man ju mer än andra
Ber dig inte att komma tillbaka eller ta mig tillbaka
Ber dig att förstå hur dum jag känner mig för att jag sårat dig så
Att jag alltid kommer att älska dig gör det inte lättare att gå vidare
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta

men det är svårt med min ny funna vän att komma till ro
Vet inte vad han vill men vet inte vad jag vill heller för den delen så
Vet att jag kanske är elak mot honom men jag vet inte vad jag vill än
Det är för tidigt att säga men gud vad trevligt vi har när vi umgås ;=)
Vilket e bra så länge men är så rädd att den ena av oss ska vilja ta det
ett steg längre och den andra vill vara vän
En kommer ju bli ledsen i såfall...

Ja man e glad att man har sin trogna vän att lätta sitt hjärta hos
Synd att han varken ser detta eller kan läsa det får la lägga upp det på bloggen också sen
Du vet vem du är som får stå ut med mig gråtande varann dag och glad varann dag
Men vet att du alltid finns där för mig och jag alltid är välkommen hem till dig
Tack för att du ger mig den tryggheten nu ska försöka vårda vår vänskap lite oftare från
min sida också när du behöver det där lilla extra "Kalle Anka plåstret" som du gett till mig
så många gånger under dessa tre år vi känt varann...

Ja nu har man lättat sitt hjärta...
Borde kanske lägga in en text jag med för att visa vad jag känner idag
Här kommer den, någon som vet vilken låt det är???


I know if you could hear me
You'd say there's always two sides to every story
Here's mine I've found out
I can't live without you

Loving you was easy and being true was hard
One too many lies and you were gone
I didn't want to face up to the nights
I'd done I thought I'd be alright
but I was wrong

I miss you!
Oh I miss you
I'm gonna need you
More and more each day
I miss you
More than words Can say
More than words Can say
More than words Can ever say!

Saying that I'm sorry isn't good enough
I need to show you
show how much
I've changed cause girl
If you could seen what I'm goin' through
You wouldn't be afraid to try again

I miss you!
Oh I miss you
I'm gonna need you
More and more each day
I miss you
More than words Can say
More than words Can say
More than words Can ever say!

Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0