Vänner

Å gud va bra det känns att ha bra vänner
Vänner som man kan prata med om allt mellan himmel och jord
Som finns där alla konstiga tider på dygnet och lyssnar och stötar
Det finns en speciell vän som betyder så mycket
Han sviker mig aldrig och ger mig aldrig falska förhoppningar
Har inga onda tankar eller baktankar med sina handlingar
Det känns så skönt att bara vara i din närhet och prata om allt


Vet att jag egenligen borde prata med den som ställer till problemen
men det är inte alltid lätt att göra det, inte i första läget i alla fall
vet ju dock attt jag måste ta itu med det också
Imorgon ska det göras men det kommer bli tufft
Jag ser bara en lösning och det känns både tungt och bra på samma sätt
Det känns rätt och fel på samma gång
Hjärtat säger en sak ena stunden men ändrar sig lika fort
Är det värt allt bråk och alla tårar, går det att lösa dettta lilla men betydande problem
Vill vi båda lösa det på samma sätt
Vems fel är det egentligen,
Farmor sa alltid att det inte är ens fel att två träter
det stämmr jätte bra men jag känner inte att jag gjort fel
Det är sättet du gör det på som gör mig rädd
Rädd för dig men innerst inne älskar jag ju dig

nu har man lättat sitt hjärt

Ha det bra kram maggan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en bra dag :)

2009-07-28 @ 15:14:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Rebecka <3

vänder är det bästa man har, bra blogg <3

2009-07-28 @ 15:23:39
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0