Tiden springer iväg

Hej

nu är snart halva sommarne borta
Man har jobbat och man har haft mantimmar ut
Det har varit väldigt varierande väder
Mycket sol men mycket regn och mulet också
Hoppas att vi får lite mer sol innan det blir vinter...

Jag har det bra annars..
Det är kul på nya jobbet och det fungerar
Det är ju trots allt ett jobb även om det inte är drömjobbet
Söker nya jobb och ser vad som händer...

för alla som undrar om jag har pojkvännen kvar så
kan jag säga att jag fortfarande är lycklig med Jonas
Vet ju att folk verkar tro att jag inte skulle kunna ha ett seriöst förhållande
nämner inte vilka som hade sådana tankar om mig här...

Dansat för lite denna sommaren
men det gör inget för jag mår bra i alla fall
hoppas att få dansa mer och mera hårdrocksfestivaler

Ser framemot den 18 juli Hultsfred ( Ska jobba där )
Sen är det 6-8 augusit i Ulricehamn ( ska jobba där där )
12 augusti är det kulturkalas i gbg med Apocalyptica/Hammerfall
14 augusti är det Europe på kulturkalaset i gbg
Men samtidigt är det WAy out west 14-15 augusti i GBG ( ska jobba där också)
Så det är mycket festival samt jobba på Ericsson
Måste hinna med Jonas lite i augusti också...

kram maggan

Kommentarer
Postat av: j

ja du har mycke att stå i den närmaste tiden, men jag hoppas du hinner med oss också lite,det e faktiskt lite tomt ibland nu! Men jag tycker att jobbet i borås ska komma i första hand det får du inte fuska ifrån fast det e hårdrock!!!!!!!!!!!!!

sen jonas och sen oss. Varför tror dom inte på ert förhållande då?

mammma

2009-07-11 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0