Söndag

Efter ha sovit en lång hård natt hos moster Maggan var Elvira pigg och utvilad
En något mer trött moster hade i alla fall kunnat sova lite längre
Prick klockan sju vakna damen och var pigg

Satte på tv och det var Lotta på Bråkmakargatan
Helt plötsligt blev damen kisse nödig och sprang iväg
Två sekunder senare skulle hon BADA
Klockan är då kvart över sju och det var bara att krana upp en massa vatten
Men varken bubblor,skum eller så mycket leksaker hade jag
Det blev ett snabbt dopp


Efter lite mer tv och frukost ville hon redan lite innan nio gå till lekparken
Så det var bara för mig att klä på mig och släpa mig iväg igen
Men oj vad kul vi hade det ;=)




nu väntar vi på att klockan ska bli elva och lekborgen ska öppna
En halvtimma lek där innan Lisa och Hilda kommer till knalleland och hämtar henne
Jag ska då dra vidare till Rebecka och vi ska till det roliga landet med kaninerna nämligen
LISEBERG



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0