oj oj oj

Nu har bilen fått nu kamrem och lite service av min snälla fader
Jag har fått min efterlängtade namnsdagstårta och träffat mina systerdöttrar
oj vilken energi dem två har, tänk om man bara hade hälften i alla fall
Så här kan det se ut


sen så passa jag på att besöka en gammal vän i hans nya band Dreams
Jocke var snygg med sin fina gura
Daniel lirade keyborad och såg ut att vara lycklig
Väldigt skilland att se honom i Dreams och Chans vilket var till det positiva
Så här sååg den kvällen ut





å eftersom jag är som jag är
Så passade jag självklart på att ta kort med en musiker
Har ju blivit några sådana det sista åren
Här med en gitarr också till på köpet ;=)))))


Dreams hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0