Liseberg

Jaha när man väl kom till Liseberg så insåg man att alla andra också är här
Mycket folk var det men oj så kul vi hade det ;=)

Det blev slänggungor, jukebox, rablader, bergbanan och stora tornet
Sen blev det kållerado, sagoslott och små grodor och tillslut krockade vi radiobilarna
Sen blev det lite mat och lite spel
Handlade lite saker och sen var det dags att åka hem

Men oj vad kul man kan ha  i över 6 timmar på ett sådant ställe
När vi kom hem var både jag och den lille tjejen trött ;=)

I kön till Rabalder som var lång;=)


Vi åker jukebox


Hon får åka slänggunga själv, inte min favorit tur ;=(


Hon busar i kön till Radiobilarna


Hon åker grodorna själv:=) Jag fick vara fotograf


Ja som du ser var vädret på vår sida i alla fall
och det var hur roligt som helst
Tror att hon hade minst lika kul som jag
Hoppas vi ses snart igen

Kram maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0