en lördag

en Lördag som består av 24 timmar
men aldrig har jag hunnit med så mycket på så kort tid

Först så vakna jag senare än jag trodde
Stressa lite på morgonen men sen kom man till Ullared
Shoppa lite kläder en massa bra ha saker och sen var det klart
lite över 1.5 timma var man där inne

Hem till Lisa och barnen och fikade
Fick med mig ett av barnen hem, Elvira
När vi efter ha handlat kom hem till mig så började vi måla
Sen plockade vi fram mitt nya spel
Lusen heter det, man ska bygga upp ihop lusar
Oj va kul det var men hon tröttnade snabbt
En snabbis till lekparken men det började regna



Vi bestämde oss för att se om det gick ngn bio
Ice Age 3 gick och den verkade rolig köpte biljetter
Drog till McDonalds åt lite mat



Bio och den var nästan två timmar lång
För länge för den damen som efter 1 timma tröttnat och ville hem
Ville inte bråka med henne i bio salongen så vi åkte hem
Det regnade inte längre så det blev lekparken
Oj vad kul vi hade det ;=)





Sommar krysset vid  åtta och lite smörgås
Vid halv nio bad hon om att få gå lägga sig
Självklart borsta tänderna kissa och gick och lade sig
En godnatt saga och nu sover hon gott

En trött moster borde snart sova också
Blir nog lite film och tv tittande sen somnar jag gott också

Ha det gött
/ maggan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0