allt som hänt ;=)

Ja nu var det ett tag sen igen
Mycket har hänt
Alla 4-skift på jobbet är ju uppsagda men inget vet något innan vecka 33
så bara att vänta å se vad som händer ska ju jobba fram tills vecka 34 i vilket fall
sen får la man se....
Hoppas ju att man får stanna vill ju inte bli arbetslös men man vet ju aldrig

Sen har man varit i stadsparken på sommartorsdag
Denna gången var det Chiquita som spelade
Många dansare trots Malung som ville dansa ;=)
Jag var glad över att träffa mina extra pappor kenneth och Benny
De var glada över att se mig igen efter så långt tid ;=)
Kort kommer senare på detta

Sen var det två tuffa jobbnätter som slutade på fredagmorgon
Då gick bilen mot hultsfred och sonisphere festival med Metallica som huvudakt
Grymt fint väder på fredag slutade med regn på lördagen tyvärr
Tälta med Mikko och Jani och fredagen var långsam och trött då dem jobba och jag var ledig
Kvällen var kanon fin och vi bada och gick lite på området
Lördagen började bra med frukost och så
Mikko och Jani drog iväg och börja jobba och sen började jag vid tio redan.
Jag var 6 timmar i artistköket och gjorde ordning mat till bande The Cult, MachineHead, Hives och Metallica
Vilka krav Metallica ställer på sin mat i logen för en enda spelning men jag antar att så är det att vara känd
Då kan man ställa krav på allt mellan himmel och jord men kul var det.
Tyckte dock att det var synd att inte alla fick en crew tröja med sonisphere utan bra vissa grupper
Hade varit kul att ha med sig en sådan hem ;=( Snyft men jag köpte en dyr sådan tröja utan crew som minne
Måste ju minnas det på ett bra sätt;=)
Tack även Mikko och Jani för dem små men helt underbara presenterna
Synd attt jag inte ens vet vilka band dem tilllhör men det får ni hjälpa mig med sen ;=)
Hemkommen söndagkl 07:00 och festivalen är slut men kroppen lika så
Sov bort halva festivalen i bilen men det gör inget. jag var där iallafall....
Bilder kommer snart på detta också !!!

Söndag idag lär det bli en lugn dag
Saknar min älskade Jonas så himla mycket
En vecka har gått det är minst en vecka kvar tils vi ses
KRAMAR OM DIG I DIN FRÅNVARO

/ Mags Maggelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0