Länge sedan

Oj vad tiden gått fort det sista
men oj vad mycket man hunnit med

Vi är som sagt varslade från jobbet alla fyrskift
Nu är det bestämt att alla fyrsikft ska bort
De ericssonanställda hamnar på tvåskift men vi inhyrda verkar få gå
Några är räddade på olika ny hallar
Andra har fått gå
Jag har inte fått något besked ännu men tror jag får det på måndag
Vi har ju jobbat natt så vi vet ju inget som vanligt

Sen har man huinnit med sjuhäradsfestivalen
Kul med lite ansvar och helt underbara funktionärer som skötte sig
helt underbart vilket gjorde mitt jobb betydligt lättare
Jonas å Josefine fick hjälpa till lite på sena kvällarna på fredag och lördag
Men det var skönt att ha Jonas med sig min älskade pojkvän

Sen har det varit Göteborgskalas och Way out west
Jobbade på WoW och så men hann även med att se lite metal i stan
Apocalyptica var så j-la grymma det var som att stå en timma i trans
jag ville aldrig att de skulle sluta....
Hammerfall var som vanligt bra men det var inget nytt....
Fick i alla fall träffa Cans och Fredrik och sen har jag kort med mig
och Perttu i Apocalyptica vilket för mig var lite oväntat




nej nu är det slut på festivalerna kanske även på jobbet
Vet inget och hoppas väl att man får vara kvar
går inte att spekulera heller för duktigt folk har fått gå och sommarvikarie
har fått stanna så man undrar ju lite vad cheferna tänker

iallafall på måndag får jag domen kan vara min sista dag då ;=(
Sen får man se

ha det bra Kram maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0