jaha dagarna går men väldigt långsamt

Att vara ensam var inte så svårt som jag trodde
men att inte kunna ta telefonen och ringa dig och bara pata med dig som vanligt
detär nästan värre...
Man har dagligen över fem månader pratat med dig mer eller mindre
minst en gång per dag vissa dagar har vi bott i telefon med varann
andra dagar har vi tilbringat tillsammans så vi sluppit ringa till varann :=)

Att vi kommer bearbeta detta på två olika sätt det visste jag
Men jag vet att mitt sätt inte är det bästa men det är mitt sätt
kanske kommer jag ångra det framöver men just nu så är det så jag
tar itu med mina problem...


Det gör ont mest hela tiden att tänka på dig
så mitt sätt att lösa det är att se till att jag inte blir påmind om dig för ofta
vilket är svårt för jag tänker på dig hela tiden oavsett
Vi har delat så mycket det sista så det är svårt
När jag till och med tänker på dig när jag köper makrillen i fiskbilen
för att vi hade så roligt åt det i helgen när vi åt makrill du och jag

ja ja nu är den tiden över och jag kan inte göra ngt mer åt det
Jag tog själv beslutet och måste fullfölja mina handlingar
Jag ångrar inte att jag gjorde det bara konsekvenserna som blev av det

Hoppas som sagt att vi kan ses på dansbanan
ta en sväng om och vara vänner sen när du vet hur du ska förhålla dig till mig
Jag kommer allitd att ha dig i mitt hjärta och det kommer göra ont att se dig

Kram maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0