.....

Efter mycket till och från har jag tagit ett tungt beslut
Att lämna Jonas som jag älskar så mycket
Det fungerade inte mellan oss vilket är jätte tråkigt
Han var den underbaraste person jag träffat
Allt kändes så rätt mellan oss....
Alla stunder jag delat med honom har varit kanon.
Vet att det inte är ens fel att det blev så här
Å jag hoppas att vi kan vara vänner sen när allt lagt sig
Jag tycker så mycket om dig som person
Du brydde dig så mycket om mig men det var något
mellan oss som inte klickade helt

Jag hoppas att du får det bra med ditt liv
Jag hoppas att vi ses ute på dans och kan ta en dans med varann
jag hoppas att du vet att du inte har gjort något fel men inte jag heller
men det fungerade inte bara mellan oss tyvärr

tänker på dig och hoppas att du ändå har de bra
Vill aldrig dig något ont
Kramar om dig i din frånvaro min vän där borta i Herrljunga

Kram maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0